Reperele metodologice pentru aplicarea curriculumului naţional la clasa a XII-a în anul şcolar 2024-2025

"Reperele metodologice pentru aplicarea curriculumului naţional la clasa a XII-a în anul şcolar 2024-2025" au fost elaborate pe discipline/module/grupe de discipline/domenii de pregătire profesională, inclusiv pentru învăţământul special, formând o colecţie de 95 de materiale distincte, cu următoarea cuprindere:

- 17 Repere metodologice elaborate pentru specificul învăţământului profesional şi tehnic (IPT), pentru domeniile profesionale ale IPT, discipline/module de specialitate;

- 25 de Repere metodologice elaborate pentru specificul învăţământului profesional special (IPS), acoperind atât domenii profesionale, cât şi discipline/module de studiu, dintre care 23 de documente au fost realizate pentru clasa a XII-a şi 2 documente au fost realizate pentru clasa a XI-a;

- 21 Repere metodologice elaborate pentru specificul învăţământului liceal tehnologic special (LTS), acoperind atât domenii profesionale, cât şi discipline/module de studiu;

- 32 de Repere metodologice elaborate pentru învăţământul liceal, filierele teoretică şi vocaţională, precum şi pentru disciplinele de cultură generală din învăţământul tehnic.

În anul şcolar 2024-2025, scopul Reperelor metodologice este acela de a oferi îndrumare şi sprijin cadrelor didactice în planificarea, proiectarea şi organizarea procesului de predare-­învăţare-evaluare, venind în completarea colecţiilor anterior elaborate şi care sunt disponibile pe pagina web a Centrului Naţional de Politici şi Evaluare în Educaţie, prin accesarea următorului link:

https://rocnee.eu/index.php/dcee-oriz/curriculum-oriz/repere-metodologice