Menu
POCU ID 313294
Proiect PROF
Erasmus+
Acreditare Erasmus+, IȘJ Ialomița
POCU ID 131144
POCU ID 133804
POCU ID 107620
POCU ID 106757
POCU ID 105197
POCU ID 147695
POIM ID 143475
Cautare
Reperele metodologice pentru aplicarea curriculumului naţional la clasa a XII-a în anul şcolar 2024-2025
"Reperele metodologice pentru aplicarea curriculumului naţional la clasa a XII-a în anul şcolar 2024-2025" au fost elaborate pe discipline/module/grupe de discipline/domenii de pregătire profesională, inclusiv pentru învăţământul special, formând o colecţie de 95 de materiale distincte, cu următoarea cuprindere:
- 17 Repere metodologice elaborate pentru specificul învăţământului profesional şi tehnic (IPT), pentru domeniile profesionale ale IPT, discipline/module de specialitate;
- 25 de Repere metodologice elaborate pentru specificul învăţământului profesional special (IPS), acoperind atât domenii profesionale, cât şi discipline/module de studiu, dintre care 23 de documente au fost realizate pentru clasa a XII-a şi 2 documente au fost realizate pentru clasa a XI-a;
- 21 Repere metodologice elaborate pentru specificul învăţământului liceal tehnologic special (LTS), acoperind atât domenii profesionale, cât şi discipline/module de studiu;
- 32 de Repere metodologice elaborate pentru învăţământul liceal, filierele teoretică şi vocaţională, precum şi pentru disciplinele de cultură generală din învăţământul tehnic.
În anul şcolar 2024-2025, scopul Reperelor metodologice este acela de a oferi îndrumare şi sprijin cadrelor didactice în planificarea, proiectarea şi organizarea procesului de predare-învăţare-evaluare, venind în completarea colecţiilor anterior elaborate şi care sunt disponibile pe pagina web a Centrului Naţional de Politici şi Evaluare în Educaţie, prin accesarea următorului link:
https://rocnee.eu/index.php/dcee-oriz/curriculum-oriz/repere-metodologice
Corona virus (Covid-19)
Formularul digital de intrare în ROMÂNIA
Informare privind personalul vaccinat din cadrul IȘJ Ialomița
Adrese website scoli - procente vaccinare